Saadet Partisi Çayırova İlçe Başkanı Sinan Aydemir'den Sert Tepki: "Hak Yemekten Utanmıyor musunuz?"
Saadet Partisi Çayırova ilçe Başkanı Sinan Aydemir, AK Parti ilçe teşkilatı önünde gerçekleştirilen bayraklama çalışmaları üzerinden yerel yönetimi ve iktidar partisine yüklendi.
Devasa Media
Belediye kaynaklarının parti işleri için fütursuzca kullanılmasını "pişkinlik" olarak nitelendiren Aydemir, "Biz dile getirmekten utanıyoruz, siz yapmaktan utanmıyorsunuz," dedi.
"AK Parti Kişilerin Değil, Rantın Partisidir"

Açıklamasına AK Parti’nin siyaset anlayışını eleştirerek başlayan Sinan Aydemir, yaşanan durumun bir sistem sorunu olduğunu vurguladı:
"Her fırsatta dile getiriyoruz: AK Parti kişilerin değil, bir sistemin partisidir. Ve maalesef bu sistem; rant, kibir, yandaşlık ve ahbap-çavuş ilişkileri üzerine inşa edilmiştir. Bunun en taze ve ibretlik örneğini dün gece AK Parti Çayırova İlçe Teşkilatı önünde bir kez daha izledik."

"Belediyenin Vinciyle Parti Bayrağı Asmak Hangi Vicdana Sığar?"
Belediye araçlarının ve personelinin AK Parti'nin özel işlerinde kullanılmasına tepki gösteren Aydemir, Belediye Başkanı Bünyamin Çiftçi’ye şu sözlerle yüklendi:
"Yıllardır aynı... Çayırova Belediyesi’nin vinci ve operatörü geliyor, gecenin bir vakti AK Parti'nin bayraklarını asıyorlar. Bu belediyede, bu araçta Çayırovalı her bir vatandaşın, tüyü bitmemiş yetimin hakkı var! Sayın Bünyamin Çiftçi, daha bu kadar küçük ve basit bir konuda bile milletin hakkına girmekten utanmıyor musunuz? Her sene aynı pişkinlikle bu haksızlığa imza atmak nasıl bir siyaset anlayışıdır?"
"Küçük Konuda Hak Yiyen, Büyük Rantta Neler Yapmaz?"
Aydemir, teşkilat bayrağı asmak için bile belediye imkanlarına göz diken bir zihniyetin, daha büyük konularda neler yapabileceğinin sorgulanması gerektiğini belirtti:
"Kendi partisinin bu kadar basit bir talebine, 'hayır' diyemeyip halkın hakkını peşkeş çekenler; yarın bir gün yüksek makamlardan gelecek, Çayırova'nın aleyhine ama birilerinin lehine olan devasa taleplere nasıl direnç gösterecek? Biz Saadet Partisi olarak 25 yıldır mecliste olmadan, devletten bir kuruş yardım almadan; üyelerimizin ve yöneticilerimizin helal rızkıyla siyaset yapıyoruz. Siz ise milyarlarca liralık seçim yardımı almanıza rağmen hala belediyenin üç kuruşluk kaynağına göz dikiyorsunuz. Bu sömürü düzeni artık tahammül sınırlarını aşmıştır."
"Sizin Yeni Buluşunuz: 'AK-MATİK'!"
Açıklamasının sonunda iğneleyici bir dille iktidarın "aklanma" yöntemlerine değinen Aydemir, şu ifadeleri kullandı:
"Gerçi sizin her türlü siyasi lekeye karşı mucizevi bir çözümünüz var: AK-MATiK! Ne yaparsanız yapın, hangi hakka girerseniz girin; o meşhur yönteminizle hemen temizlenip 'ak'lanıveriyorsunuz. Ancak unutmayın ki; milletin vicdanındaki o lekeleri hiçbir formülünüz çıkaramayacak!"
Etiketler
Bu haberi yazan
Devasa Media
Genel Yayın Yönetmeni.
Yorumlar (0)
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu sen yap!
İlgili Haberler
Bakan Kurum Kocaeli’den Mesaj Verdi: “Depreme Karşı En Güçlü Adım Kentsel Dönüşüm”
1 gün önce
Saadet Partisi ve DEVA Partisi'nden Kocaeli’de “Türkiye Buluşması”
1 gün önce
Darıca’da 1. Birlik Buluşması Coşkuyla Gerçekleşti
1 gün önce
Ömer Uçar’dan Kocaeli’deki Basın Krizine Sert Çıkış: “Gazetecilerin Engellenmesi Demokrasiye Zarar Verir”
1 gün önce
Silivri Belediyesi'nden Bora Balcıoğlu Sürecine İlişkin Basın Açıklaması
2 gün önce
