Kartepe Belediye Başkanı Mustafa Kocaman "En Büyük Gücümüz Gençlerimizdir"
Kartepe Belediye Başkanı Av. M. Mustafa Kocaman, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla yayımladığı mesajda "Bizim en büyük gücümüz gençlerimizdir" dedi.
Devasa Media
Başkan Kocaman mesajında "19 Mayıs 1919 sadece bir tarih değil; bir milletin kaderini değiştiren, bağımsızlık inancını yeniden filizlendiren onurlu bir yürüyüşün başlangıcıdır. Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün Samsun'a çıkarak başlattığı bu eşsiz mücadele, milletimizin azim ve kararlılığıyla Türkiye Cumhuriyeti'nin temellerini atmıştır" ifadelerine yer verdi.
Atatürk'ün 19 Mayıs'ı gençlere armağan etmesinin, gençliğe duyduğu güvenin en büyük göstergesi olduğunu belirten Başkan Kocaman, gençlerin ülkenin geleceğinde çok önemli bir role sahip olduğunu vurguladı. "Her şeyin hızla değiştiği bu çağda; bilimde, sanayide, teknolojide ve sanatta gençlerimizin enerjisine, üretkenliğine ve heyecanına ihtiyacımız var. Geleceğimizin teminatı olan gençlerimize güvenimiz sonsuzdur. Cumhuriyetimizi daha ileriye taşıyacak olan gençlerimizle gurur duyuyoruz." dedi.
Gençlerin eğitimine, gelişimine ve sosyal hayatına katkı sunacak yatırımların sürdüğünü ifade eden Başkan Kocaman "Gençlerimizin daha güçlü, daha donanımlı ve özgüvenli bireyler olarak yetişmesi adına yatırımlarımıza devam ediyoruz. Bu kapsamda Genç Akademi 1 ve Genç Akademi 2'yi ilçemize kazandırdık. Şimdi ise Genç Akademi 3'ü gençlerimizin hizmetine sunmak için çalışmalarımız sürüyor. Ayrıca ilçemize kazandıracağımız etüt merkezinde çalışmalar tüm hızıyla devam ediyor. Gençlik kampımızda gençlerimizin hem eğlenmesini hem de kişisel gelişimlerine katkı sağlamasını hedefliyoruz. Düzenlediğimiz buluşmalarla gençlerimizle sık sık bir araya geliyor, onların beklenti ve düşüncelerini dinliyoruz. Çünkü biz gençlerimizi sadece geleceğimiz olarak değil, bugünümüzün de en önemli değeri olarak görüyoruz" dedi.
Başkan Kocaman mesajının sonunda, "Başta Kartepeli gençlerimiz olmak üzere aziz milletimizin 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı'nı kutluyor; Cumhuriyetimizin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ü, silah arkadaşlarını ve tüm şehitlerimizi rahmet, minnet ve saygıyla anıyorum" ifadelerini kullandı.
Öte yandan Başkan Kocaman, 19 Mayıs günü Kartepe Kent Meydanı'nda saat 13.00'te düzenlenecek teknoloji, sanat ve sportif atölyeler ile eğlenceli oyunların yer alacağı Gençlik ve Spor Şöleni'ne tüm vatandaşları davet etti.
Etiketler
Bu haberi yazan
Devasa Media
Genel Yayın Yönetmeni.
Yorumlar (0)
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu sen yap!
İlgili Haberler
Muğla’dan Yürek Yakan Haber: Polis Memuru Tayfun Baş Şehit Oldu!
20 saat önce
Mevlana Kapalı Pazar Yeri’nde Esnaf ve Vatandaşla Gönül Buluşması
21 saat önce
Kartepe Belediye Başkanı Mustafa Kocaman, Nusretiye Meydan Projesini Yerinde İnceledi
1 gün önce
Kartepe'ye Yeni Muhtarlık Binaları
1 gün önce
Başiskele Belediye Başkanı Özlü’den Hac´dan Dönen Vatandaşlara Ziyaret
1 gün önce
